Visuel identitet

I tråd med firmaets minimalistiske, stilrene stil, visualiserer identiteten et formelt og rent udtryk med brug af dæmpede og diskrete virkemidler.

Logoet er udformet så det kan fungere som et selvstændigt bomærke. Det spejler virksomhedens identitet og værdier, hvor det også kan benyttes som virksomhedens varemærke.

Brevlinje

Brevlinjen er i tråd med designlinjens formelle og rene udtryk. Hvorfor den også afslører produkternes elegance og signalerer luksus på en diskret måde.

Skærmtilpasset hjemmeside og webshop

På hjemmesiden benytter vi os blandt andet af whitespace, som et værktøj til at fremhæve og vigtigøre de elementer der ønskes særlig fokus på. Websitet har en høj grad af brugervenlighed med et klart og tydeligt sprog, som er tilpasset målgruppen som de besøgende.

Webshoppen er den interaktive del, hvor kunden gennem den intuitive brugerflade er med som designer. Resultaterne fremgår af en variation af 3D-modeller i fotorealistiske versioner. Ved brug af en produktkonfigurator kan der fortages materiale – og farvevalg.

Fotos

Fotosiden består af inspirationsfoto af realiserede projekter af opførte carporte – fra forskellige illustrative vinkler og perspektiver. Vi benytter os blandt andet af closeup-fotos som fremhæver detaljen.

Privacy Preference Center