Familiestøttens logo er en rentegning af det eksisterende logo som organisationen havde i forvejen. Der er fokus på bløde, venlige og sociale værdier. Vi har valgt farverne i en feminin og varm palette i rosa, lyserøde og violette nuancer som favner Familiestøttens budskaber.
Vi har designet visitkort i et enkelt og praktisk format med tagline som indrammer Familiestøttens kerneværdier og budskaber.
Hjemmesiden er nem at navigere rundt på for brugeren uanset det tekniske erfaringsniveau. Den er konstrueret sådan, at indgangene på forsiden er en direkte invitation til den besøgende, som hurtigt kan komme videre til relevant indhold.
Vi har udarbejdet en trefoldsflyer i et trykt materiale, som består af en kombination af tekst, illustrationer og fotos. Fordelen ved en trefoldsflyer er det praktiske format, som læseren kan tage med sig på farten. Informationen er fyldestgørende og omfangsrig. I designet lægges vægt på taglines, der er præcise nedslag i organisationens værdier i tekstform.
Med matchsystemet gør vi det let for familier at donere tøj til andre familier.
Familier opretter sig som giver eller modtager familie, vælger et størrelses interval og så finder systemet automatisk en matchende familie i samme kommune. Matchsystem er i øjeblikket aktivt for otte kommuner og har over 250 brugere. Matchsystemet blev lanceret i foråret 2019 og bliver løbende opdateret.
Familiestøtten er en hjælpeorganisation startet i Køge i 2013 på initiativ af Sana Rasmussen. Organisationen hjælper med at matche udsatte børnefamilier og ressourcestærke donationsfamilier – hvorved relationerne som kobles til hinanden, er Familiestøttens hjertevarme og bærende koncept.
YdelserMarkedsføring, visuel identitet, logodesign, hjemmeside, app, grafisk designLivewww.familiestoetten.dk