Logo

Familiestøttens logo er en rentegning af det eksisterende logo som organisationen havde i forvejen. Der er fokus på bløde, venlige og sociale værdier. Vi har valgt farverne i en feminin og varm palette i rosa, lyserøde og violette nuancer som favner Familiestøttens budskaber.

Case Familiestøtten visuel identitet

Visitkort

Vi har designet visitkort i et enkelt og praktisk format med tagline som indrammer Familiestøttens kerneværdier og budskaber.

Case Familiestøtten visitkort

Skærmtilpasset hjemmeside

Hjemmesiden er nem at navigere rundt på for brugeren uanset det tekniske erfaringsniveau. Den er konstrueret sådan, at indgangene på forsiden er en direkte invitation til den besøgende, som hurtigt kan komme videre til relevant indhold.

Familiestøtten Hjemmeside

Trefoldsflyer

Vi har udarbejdet en trefoldsflyer i et trykt materiale, som består af en kombination af tekst, illustrationer og fotos. Fordelen ved en trefoldsflyer er det praktiske format, som læseren kan tage med sig på farten. Informationen er fyldestgørende og omfangsrig. I designet lægges vægt på taglines, der er præcise nedslag i organisationens værdier i tekstform.

Case Familiestøtten trefoldsflyer

App – Matchsystem

Med matchsystemet gør vi det let for familier at donere tøj til andre familier.

Familier opretter sig som giver eller modtager familie, vælger et størrelses interval og så finder systemet automatisk en matchende familie i samme kommune. Matchsystem er i øjeblikket aktivt for otte kommuner og har over 250 brugere. Matchsystemet blev lanceret i foråret 2019 og bliver løbende opdateret.

Case Familiestøtten matchsystem