Logoet er formet som en mursten og et J, der refererer til virksomhedens navn. Der er desuden tilføjet et flueben, som inkorporerer kvalitetssikring af det udførte arbejde.
Den primære farve i logoet var et krav fra kundens side, idet den grønne farve rummer genkendelighed hos eksisterende kunder. Typografisk er der brugt skrifter med fødder (serif) til overskrifter og skrifter uden fødder (sans-serif) til brødtekster.
Vi har udarbejdet tydelige og let læselige visitkort med relevant information samt logoer fra Energivejleder og Byg – Garantiordningen som er trykt i pantone-farver for at sikre, at de rigtige farver bruges. Vi benytter en tyk papirkvalitet med kachering, der sikrer at visitkort forbliver pæne – også i et par arbejdsbukser. Brevpapiret som anvendes, er med fortrykt logo, relevant information og visuelt udtryk.
Forbedret brugeroplevelse. Højere konverteringsrate. Mere effektiv SEO – troværdighed hos Google. Undgår straf i rangering hos Google ved søgninger foretaget på mobile enheder. Distraktionsfrit miljø.
“Jeg vil til hver en tid anbefale andre til at bruge CoverGanda…”
Murermester Jimmy Jacobsen er et traditionelt murerfirma – med et tvist. Virksomheden yder, udover håndværk af høj kvalitet til tiden, kompetent rådgivning og sparring til deres privat- og erhvervskunder.
Kunden kontaktede os med et ønske om forøget vækst i et marked med høj konkurrence. Via dialog, sparring og indsigt i branchen blev det tydeligt, at et mærkbart løft af det visuelle udtryk var nødvendigt. Ligesom når man i murerbranchen skal bygge et hus, er fundamentet det vigtigste at starte med.
YdelserTekstforfatning, markedsføring, visuel identitet, logodesign, film, foto, grafisk designLivemurer-jimmy.dk